Důležitá informace pro zákazníky a dodavatele

Důležitá informace pro zákazníky a dodavatele

Vážení partneři,

vzhledem k aktuálnímu vývoji a rozhodnutím Bezpečnostní rady státu bychom Vás chtěli informovat o situaci a opatřeních přijatých v naší společnosti:

  • Expedice všech zakázek probíhá normálně v potvrzených termínech, náš tým je Vám plně k dispozici.
  • Všichni naši zahraniční partneři přes některá omezení doposud pracují normálně, dodávky navážíme podle objednávek v potvrzených termínech. Nemůžeme ale do budoucna vyloučit určitá zpoždění dodávek.
  • Ochrana našich partnerů a zaměstnanců před rizikem nákazy je pro nás prioritní, proto jsme rozhodli o nouzovém režimu přístupu do naší společnosti. Tento je nadále možný pouze pro profesionální zákazníky,dopravce a to jednotlivě pouze přes okno v prostoru skladu. Zboží naložíme na dopravní prostředek, případně složíme a to vše bez fyzického kontaktu (a bez jinak běžného podání ruky) s řidičem, zákazníkem.
  • Prosíme naše registrované zákazníky vybavené čipem s volným vstupem o minimalizaci návštěvy naší vzorkovny a to pouze v nezbytných případech.
  • Pozastavujeme příjem hotovosti v našem skladu, platba je ode dneška možná pouze platební kartou, nebo převodem na účet.
  • Pozastavujeme výběr hotovosti (dobírek) - od dnešního nebudeme náš dopravce DSV vybírat peníze v hotovosti. Místo dobírky budeme požadovat platbu před expedicí.
  • Dopravce DSV pozastavuje osobní podej / vyzvedávání zásilek na pobočkách DSV – pro svoz a rozvoz Vašich zásilek do nejbližšího terminálu lze využít pouze pracovníky společnosti DSV.
  • Dopravce DSV pozastavuje výnos zásilek nebo doručení do stísněných prostor uvnitř budovy – v zájmu minimalizace kontaktů mezi řidičem a Vámi budeme nyní doručovat max. k 1. dveřím – či vratům příjemce v souladu s VOP. Dle konkrétního posouzení na místě doručení si vyhrazujeme právo, že řidič předá zásilku jen v dostatečně prostorných místech, kde nedochází ke shluku lidí, v takovém případě řidič předá zásilku v souladu s VOP, u vozidla nebo na místě k tomu vhodném.
  • Přerušení servisu v uzavřených oblastech – v tuto chvíli nedokážeme doručit a ani vyzvednout zásilky z oblastí: Litovel, Uničov, Červenka a dalších 19 obcích. Tento seznam obcí se bude pravděpodobně v čase měnit.

V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na Vašeho obchodně technické poradce (kteří v současné době pracují z domu), na vedoucí skladu, nákupu či jednatele. Všichni jsme dostupní na telefonu, mailu nebo Skype.

Jsme přesvědčeni, že plně chápete mimořádnost a význam uvedených opatření a věříme, že se podaří tuto situaci nám všem brzy zvládnout a vrátit se opět do normálního života.

S pozdravem a přáním hezkého dne Pavel Šafařík
jednatel / Managing Director

Všechny aktuality